Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

пʼятниця, 19 лютого 2016 р.

День рідної мови

Мова - це наша національна ознака,
 в мові - наша культура,
сутність нашої свідомості.
            Іван Огієнко
21 лютого весь світ відзначає День рідної мови. В цей день в школі проходять просвітницькі заходи, мовознавчі турніри, ігри, вікторини, огляди літератури письменників рідного краю.
З нагоди Міжнародного дня рідної мови з учнями 11 класу було проведено бліц-опитування. Завжди цікаво знати, якої думки наша молодь про свою рідну мову.
Ось як учні відповіли на поставлені питання.
Рідна мова для мене це...
- щирий сплеск почуттів, солов'їні переспіви, які можна почути кожною клітиною своєї душі (Катерина)
- найцінніший скарб у житті (Антоніна)
- мова дитинства, мова пізнання світу (Софія)
- гордість нашої країни (Ігор)
- душа та сутність українського народу (Богдан)
- українська мова, яку треба знати і любити (Світлана)
Знати рідну мову для мене це...
- відчувати себе частинкою свого народу (Катерина)
- спосіб висловлювати свої думки, спілкуватися (Антоніна)
- обов'язок, який я маю виконувати, адже я громадянка України (Софія)
-отримувати найбагатше знання. Мова несе у собі всю історію наших предків, дає відчуття гордості за нашу країну (Ігор)
 - спосіб пізнавати свій край, відчувати себе щасливим (Богдан)
- поважати традиції та історію українського народу (Світлана)
Мої асоціації з рідною мовою:
- батьківська хата, поряд стоїть паркан, оповитий весняними квітами, соловейко в саду співає свою радісну пісню (Катерина)
- моя держава, природа рідного краю (Антоніна)
- калина, соловейко, школа, села і міста України, рідне місто Токмак (Софія)
 - українська хатина, затишок, добробут, урок української мови та літератури, Тарас Шевченко, Леся Українка, мальовничі краєвиди з широкими степами та зеленими лісами (Ігор)
- дім, затишок, щастя, родина, друзі, дитинство, школа, книжки (Богдан)
- українська пісня, вишиванка, дівчина у вінку, верба, калина, хліб на столі (Світлана)
Опитування провели вчитель Козачок Ірина Валеріївна та бібліотекар Симоненко Галина Вікторівна.
Кожен із нас має гордитися
своєю чудовою мовою,
адже вона того варта.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...