Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

субота, 6 квітня 2013 р.

Здоров'я - найцінніший скарб




Головним скарбом життя
 є здоров'я, 
і щоб його зберегти,
 потрібно багато знати.
                  Авіценна







Всесвітній день здоров'я відзначається щорічно 7 квітня. Дата святкування Всесвітнього дня здоров'я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. Профілактика та увага до нашого власного здоров'я - є основною метою проведення в цей день акцій та заходів.
Багато з нас вважає: "Буде здоров'я - решта все, додасться". І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров'я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Чи будемо ми здорові, значною мірою залежить від нас. Дослідження вчених підтверджують, що серед чинників, від яких залежить здоров'я людини близько 50% припадає на спосіб життя людини, її ставлення до самої себе. Отже, наше життя в наших руках.
 Завдання шкільної бібліотеки - надати своїм користувачам інформацію про здоровий спосіб життя, про наслідки шкідливих звичок, щоб здоров'я молоді залишилося міцним на все їх подальше життя. З цією метою у бібліотеці був організований
 стіл інформації 
"Здоров'я - найцінніший скарб".
Інформаційні матеріали, книги, брошури, буклети,
 в простій і доступній формі пояснюють нам, 
як саме потрібно вести здоровий спосіб життя.
Інформаційна бесіда з учнями 8-А класу.
У школі навчають не тільки читати, писати, мислити. У школі навчають жити. Добре, міцне здоров'я учнів - дуже важлива умова життєрадісного світосприймання, оптимізму, готовності долати труднощі.
 Бажаю всім міцного здоров'я. Бережіть, зміцнюйте його.
Бо здоров'я - це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно.
І доступні для людини
Всі дороги і стежини.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...