Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

четвер, 28 листопада 2013 р.

Царівна української літератури

27 листопада 
видатній українській письменниці 
Ользі Юліанівні Кобилянській 
виповнилося 150 років.
Ольга Юліанівна Кобилянська - яскрава постать в українській літературі, письменниця-психолог, митець лірико-романтичного складу. Природа наділила Ольгу Юліанівну творчою уявою, щирим і вразливим серцем, багатою натурою, спостережливістю, аналітичним розумом. Своїми творами, за словами Дмитра Павличка, Ольга Кобилянська "створила цілу енциклопедію жіночої душі". В її доробку є новели, поезії в прозі, оповідання, повісті, романи, статті. Ольга Кобилянська європеїзувала українське письменство, піднісши його до вершин світового мистецтва.
Не одне покоління глядачів знайомиться із силою таланту Ольги Кобилянської зі сцени театру, репертуар якого незмінно включає невмирущі твори: "Земля", "В неділю рано зілля копала", "Я утопилася в тобі".
"Одна праця, одне перо, ба власне моє, зробило мене тим, чим я є - робітницею свого народу". О. Кобилянська
Книжкова виставка
"Горда і сильна духом"
Художня спадщина Ольги Кобилянської 
збагатила духовну скарбницю нашого народу.

І ти, найкраща жінко, героїчная,
Прекрасна Ольго! Духа не вгаси,
Як не вгашала ти ніколи! Стрічная
Тобі любов од нас! Ти воскреси
Нам діяння народу: одвічная
Ти ж наша сило, - славна - бо єси!
                                Павло Тичина
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...