Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

неділя, 1 грудня 2013 р.

Я той, що греблі рве

Видатному українському поету
Платону Вороньку - 100 років!
 Привчав мене батько трудитись до поту,
А мати - любити пісні.
Спасибі вам, рідні, за щиру турботу,
Наука згодилась мені.
                                                                                Платон Воронько 
Платон Воронько - автор понад 30 збірок віршів і поем та великої кількості книжок і книжечок для дітей. На його віршах виростають цілі покоління української малечі. Ці вірші настільки улюблені, що іноді здається, мовби вони існували вічно - "Падав сніг на поріг", "Хвалився кіт, що він убрід Дніпро перебреде...", "Засмутилось кошеня: треба в школу йти щодня..." та багато інших.
Провідна тема творчості Платона Воронька - праця. Кілька десятиліть ходить по країні Дитинства хлопчик Помагай - роботящий, чесний, і завжди готовий прийти на допомогу. Враховуючи здатність дитини до наслідування, її бажання бути кращою, поет радить:
Ось і ти часу не гай,
Будь, як хлопчик Помагай.
Кілька десятків віршів Платона Воронька покладено на музику, окремі з них стали популярними піснями. Заслуги поета відзначені урядовими нагородами і преміями. Як батьківську пораду ми сприймаємо  рядки його вірша:
Ровесники, друзі мої сивуваті,
Розумні батьки і брати,
Привчайте дітей працювати й співати!
Виховуйте в кожного серце крилате,
Бо їм наше завтра нести. 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...