Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

вівторок, 21 січня 2014 р.

День Соборності України



Народ мій є!
Народ мій завжди буде!
Ніхто не перекреслить
мій народ!
В. Симоненко

День Соборності - свято України, що відзначається з 1999 року 22 січня в день проголошення Акту возз'єднання Української Народної Республіки й Західноукраїнської Народної Республіки, що відбулося в 1919 році.
22 січня 1918 року Україна проголосила себе на майдані Святої Софії у Києві самостійною, вільною державою. А через рік, 22 січня 1919 року, на цьому ж майдані, було проголошено злуку всіх українських земель в одну спільну Соборну Українську державу. Західна Україна об'єдналася з Наддніпрянською для того, щоб міцніти й розбудовувати власну державу. Це свято показує, що усі ми - діти однієї великої України і бажаємо жити в згоді-злагоді.

 Вивчайте історію своєї Батьківщини:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...