Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

субота, 22 березня 2014 р.

Краса людського існування в творчості Юрія Мушкетика


В світі чорне й біле, гірке й солодке
здебільшого густо перемішані...
Юрій Мушкетик

Юрій Мушкетик - визнаний майстер сучасної української прози. Перу письменника належить близько сорока романів, повістей, новел. Більшість творів Юрія Мушкетика відображають історичний розвиток держави і роль особистості в ньому.

Я не пишу спонтанно. Буває беру готового героя, готовий факт, готовий сюжет... Мені потрібно, аби я сам в це повірив.
Юрій Мушкетик

На питання журналіста про те, що читач має винести з його історичної прози, Юрій Мушкетик відповів:
- Я хочу, аби читач виніс любов до України та став її патріотом. На жаль, українська нація фактично розсмикана, роздьоргана, спантеличена і так далі. В нас багато малоросів, але хочеться, щоб громадяни любили цей край, любили цю землю.

Крилаті вислови Юрія Мушкетика
  • Націю творять сукупно всі, навіть великі лиходії.
  • Світ гарний, і сотворений нам на втіху, тільки треба вміти брати його в душу.
  • Не ми обираємо путь, нас ставить на неї Бог.
  • Відповідальність людини росте відповідно до її возвеличення.
  • Пущене поміж люди слово проростає швидше, ніж будь-яке насіння.
  • Щоб шукати істину, треба спочатку мати тихий куточок.
  • Силою криницю копать – води не пити.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...