Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

середа, 23 квітня 2014 р.

День книги та авторського права

Хороша книга - це дарунок, 
заповіданий автором 
людському роду.
            Д. Аддісон
Всесвітній день книги та авторського права відзначається 23 квітня. Цей день вибрали для свята не випадково. Саме 23 квітня 1616 року померли три генія світової літератури: Вільям Шекспір, Мігель де Сервантес Сааведра, а також Інка Гарсіласо де ла Вега.
У 1995 році на паризькій конференції ЮНЕСКО було прийнято рішення про встановлення Всесвітнього дня книги та авторського права. Його головна мета — викликати у молодого покоління повагу до літератури, закликати людей до читання книг, які є невід'ємною частиною духовної спадщини кожної епохи.
Звичайно, діяльність, пов’язана з популяризацією книг та читання, не може обмежитися лише одним днем. Але саме 23 квітня відбувається багато заходів, які привертають увагу до книжкової справи. 
Цікаво, а якої думки про книги та читання сучасна молодь? Цього дня з відвідувачами бібліотеки було проведено бліц-опитування. Юні читачі ділилися своїми міркуваннями на тему: "Книга для мене - це...", "Я читаю, тому що..." 
 Лісняк Максим, 6 кл. "Книги для мене - це світ з неймовірними пригодами. Із книг я дізнаюсь багато цікавого і нового".
Товкач Даша, 6 кл. " Книга для мене - джерело знань, добрий порадник. З книгою мені ніколи не сумно. Я люблю читати, тому що книги допомагають пізнавати навколишній світ".
Чернишенко Настя, 6 кл. "Я люблю читати, тому що книги допомагають цікаво провести вільний час. Герої улюблених книг - мої справжні друзі. На багатьох з них  я намагаюся бути схожою".
Кавун Аня, 8 кл. "Книга для мене - це найкращий друг. Я читаю,  тому що хочу розвиватися, весь час пізнавати щось нове. Часто читаю для задоволення".
Терентьєва Настя, 8 кл. "Книга для мене - путівник у світ знань, у світ прекрасного, пізнавального".
Кізіріді Вячеслав, 8 кл. "Я читаю, тому що з книгою цікавіше і змістовніше життя".
Капінус Ігор, 9 кл. "Для мене книга - це джерело знань, з якого можна дізнатися про історію рідного краю, про український народ, про видатні події, про визначних людей. З задоволенням читаю енциклопедії, довідники, науково-популярні книги".
Шпак Софія, 9 кл. "Для мене книга - ключ до знань. Читання книг збагачує мою мову, допомагає у навчанні, спілкуванні з друзями".
Губанова Аня, 10 кл. "Для мене книга - це найкращий друг з самого дитинства. Я люблю мріяти, писати вірші і книги мені в цьому допомагають. Я люблю читати, тому що книга для мене - це відпочинок і насолода".
Бажан Катя, 10 кл. "Книга для мене - це мудрість, світ нових відкриттів.Книги читаю з метою самовдосконалення, самоосвіти".
Феняк Юля, 10 кл. "Книга для мене - це відпочинок, добрий порадник. Герої книг допомагають мені зрозуміти не тільки світ, але і знайти моє місце в житті".
Скобовят Настя, 10 кл. "Для мене книга - це світ нової інформації. Коли я читаю цікаву книгу, то час пробігає непомітно. Кожна прочитана книга - це зустріч з новими героями, цікавими історіями".
Книга — це не тільки джерело знань. Це простий доступ до головних людських цінностей, духовних принципів та творчих досягнень всього людства. Книга є носієм найрізноманітнішої інформації.
 Шановні читачі, запрошую до шкільної бібліотеки, скористатися багатим та різноманітним книжковим фондом, переглянути  цікаві та змістовні книжкові виставки!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...