Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

понеділок, 25 серпня 2014 р.

Майстер слова - Павло Загребельний

25 серпня виповнюється 90 років
 від дня народження українського письменника, 
Героя України
 Павла Архиповича Загребельного.

Навіщо людина живе на світі?
Для людей. Жити цікаво лише тоді,
коли навколо тебе живуть інші.
                    П. Загребельний
Павло Архипович Загребельний - один із найпопулярніших українських письменників ХХ століття, чиї твори перекладалися багатьма мовами світу.
Письменницька доля Павла Загребельного дуже щаслива: з перших кроків у літературі до нього прийшло визнання читача. З тих пір вони і йшли поряд - читач і автор, - підтримуючи одне в одному прагнення відкривати таємниці життя, заглиблюватись у людські долі, у світ непростих стосунків, пристрастей, емоцій. Ця взаємна любов витримала випробування десятиліттями, бо майстер слова з року в рік дивував читача оригінальними, захопливими творами.
"Наша проза немислима без романів Павла Загребельного. Страшно й подумати, наскільки б вона збідніла, коли б у ній не з'явилося того, що з'явилося з-під пера Загребельного".
                                                          О. Сизоненко
Книги Павла Загребельного - це думи про народ від давнини до сучасності, про людей, які прагнуть від життя дива, шукають його і знаходять, і - найголовніше - творять його в муках і любові.
"Ніхто не має права мовчати, а надто письменник. Це моє кредо, я сповідував його все своє життя. Я не шкодую, що я так жив - чесно та справедливо. Оце все, що я мав вам сказати. Все решта написано в моїх книжках." 
                                                   П. Загребельний
Віртуальна книжкова виставка
"Романний світ Павла Загребельного" 
Романний світ Павла Загребельного on PhotoPeach
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...