Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

субота, 31 січня 2015 р.

Творець казкових країн

30 січня маленькі читачі відзначали 
85-й день народження свого улюбленого письменника  
Всеволода Нестайка.
Всеволод Нестайко - талановитий майстер веселих казкових книг. Автор добре знав і розумів, що так реагувати на гумор, так сміятися, як у дитинстві, пізніше вже вам ніколи не вдасться. І через те створив безліч веселих пригод, смішних ситуацій у кожній книжці, хоч буде та книжка про сьогоднішніх школярів чи про вигаданих казкових героїв.
"Коли я став по-справжньому дорослим, мені страшенно захотілося повернутись назад у дитинство - догратися, досміятися, добешкетувати... Вихід був один - стати письменником. Так я й зробив. І, пам'ятаючи своє невеселе дитинство, я намагався писати якомога веселіше". (Всеволод Нестайко)
В основі Нестайкових творів лежить любов до дітей. До дітей, яких він знав у житті, які стають прообразами його героїв, і до дітей, які потім стають читачами його творів.
Герої Нестайкових творів не поділяються на лише гарних - позитивних та лише поганих - негативних. Вони такі, які бувають у житті, - у кожного є щось добре, і того доброго більше, ніж не зовсім доброго. Вони активні, а тому можуть помилятися, потрапляють у кумедні ситкації (це і викликає сміх). Але ж вони ростуть, набираються досвіду, стають іншими, кращими. І вони вам починають подобатись, і вам стає радісно і весело у їхній компанії, бо, читаючи, ви самі потрапляєте на сторінки книжки, в гурт її персонажів, спілкуєтесь зі своїми літературними друзями, такими ж, як і ваші однолітки, вам і видається, що все це відбувається з вами.
Дорогі мої читачі, завітайте до шкільної бібліотеки. 
На вас чекають незвичайні пригоди в
 Країні Сонячного Дитинства.
Твори Всеволода Нестайка подарують вам багато 
сміху, веселощів, радощів, пустощів.
Хоч яку книжку ви прочитаєте, неодмінно і назавжди
 у вашому серці оселиться Сонячний Зайчик.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...