Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

вівторок, 24 лютого 2015 р.

Хотіла б я піснею стати

Оце перед вами,
У квітах барвінку,
Наша поетеса - 
Леся Українка.
25 лютого 144-та річниця від дня народження видатної української письменниці Лесі Українки.
Кожним словом, кожним променем думки, кожним болем своїм живе в душі нашого народу людина, що ім'я їй Леся Українка. З не такої вже й далекої минувшини, проте вже мовби крізь серпанок легендарності, проступає до нас образ поетеси, образ ніжний і чистий. (Олесь Гончар)
На шлях я вийшла ранньою весною
І тихий спів несмілий заспівала,
А хто стрічався на шляху зо мною,
Того я щирим серденьком вітала.
Леся Українка
Творчість Лесі Українки багата й різноманітна. Її поезія свідчить про велику любов до рідної землі, вболівання за долю свого народу. Для своїх найменших читачів Леся Українка написала чимало віршів і казок, які об'єднала в цикл "В дитячому крузі".
 Літературне читання в 3-А класі
"У дитячі любі роки..."
І в дитинстві, і вже ставши відомою поетесою, Леся Українка над усе любила багато читати. І вам, юні друзі, є чого навчитися як із віршів, так і з самого життя Лесі Українки.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...