Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

понеділок, 23 березня 2015 р.

Я вибрала Долю собі сама

З поміж українських поетес сучасності постать Ліни Костенко найпомітніша. Її твори стали загальнокультурним явищем, вісником нашого духовного світанку. Поетичне слово Ліни Костенко пробуджує національну свідомість і совість наших поколінь, її життя - яскравий зразок служіння Україні.

Я вибрала Долю собі сам
І що зі мною не станеться
у мене жодних претензій нема
до Долі - моєї обраниці.
Ліна Костенко
Ліна Костенко - поет у найповнішому, справжньому розумінні цього слова. А це означає, що в неї загострене розуміння краси. Поняття краси стосується всього духовного і матеріально-сущого у цьому світі. Є краса природи, краса слова, краса думки, краса почуття, краса вчинку... Саме на грунті возвеличеної до культу краси у всіх її виявах і постають поетичні шедеври Ліни Костенко.
І якби на те моя воля,
Написала б я скрізь курсивами:
- Так багато на світі горя, 
люди, будьте взаємно красивими!
Ліна Костенко

 До 85-річчя від дня народження Ліни Василівни Костенко
 з учнями 11-Б класу проведено літературний бенефіс 
"Я вибрала Долю собі сама".



 
Вірш Ліни Костенко "Доля" читає Суха Катерина.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...