Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

неділя, 28 червня 2015 р.

День Конституції України

28 червня  1996 року Верховна Рада України, висловлюючи суверенну волю громадян нашої держави і спираючись на багатовікову історію українського державотворення, на світовий досвід, прийняла Основний Закон України — Конституцію, яка стала реальною і дієвою основою розбудови незалежної демократичної держави як повноправної учасниці світового співтовариства.
Конституція увійшла в суспільне життя як головний оберіг державності і демократії, гарант незалежності і соборності України. Її найвища юридична сила, верховенство права, політична, економічна та ідеологічна багатоманітність — фундаментальні засади, на яких ґрунтується сьогодення і вибудовується майбутнє українського народу.
Відповідно до Конституції, день прийняття Основного Закону є державним святом - Днем Конституції України.
Є на світі моя країна,
Де червона цвіте калина,
Гори, ріки і полонина -
Це моя Україна.

Є на світі моя країна,
Найчарівніша, як перлина,
В моїм серці вона єдина -
Це моя Україна!
Ю. Рибчинський

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...