Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

субота, 22 серпня 2015 р.

Фантастичні хроніки Рея Бредбері

22 серпня виповнюється 95 років від дня народження 
Рея Дугласа Бредбері - 
одного з найвідоміших письменників-фантастів.
Рей Бредбері - автор близько 400 літературних творів різних жанрів. На думку критиків, Бредбері є унікальним явищем в американській літературі.
Світогляд письменника сформувався серед книжок, що супроводжували його з дитинства.
 Мене виростили бібліотеки. Я не вірю у коледжі та університети. Я вірю у бібліотеки...
Жюль Верн був моїм батьком, Уеллс - мудрим дядечком, Едгар Аллан По доводився мені двоюрідним братом, він як кажан - вічно мешкав у нас на темному горищі, Флеш Гордон та Бак Роджерс - мої брати і товариші. Ось вам і вся моя рідня. Ще додам, що моєю матір'ю, цілком ймовірно, була Мері Уоллстон Крафт Шеллі, авторка Франкенштейна. Ну, ким я ще міг стати, як не письменником-фантастом із такою сімейкою. (Р. Бредбері)
Головна ідея творів Бредбері - гуманістична тема боротьби Добра із Злом, Світла з Мороком, Знання із Варварством. - Я передаю людям свою любов до життя, - сказав Бредбері в одному з інтерв'ю. - Я навчаю їх бути свідомими - ось що означає любов. Починаєш з малого, а збуджуєш у людях дуже високі почуття.
Підсумовуючи себе як особистість, Бредбері порівняв себе з "гранатом, наповненим зернами ідей для творчості - зернами книжок, зернами віршів, зернами п'єс".
В наш час ім'я Рея Бредбері знайоме кожному. Книги письменника з задоволенням читають як юні так і дорослі читачі.
Віртуальна виставка
"Фантастичні хроніки Рея Бредбері"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...