Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

неділя, 25 жовтня 2015 р.

Це моя країна - рідна Україна

Що ж таке Україна?
Кожна людина завжди з великою любов'ю згадує те місце, де вона народилася, де промайнуло її дитинство, де відкрився для неї казковий дивосвіт. То її затишна батьківська оселя, родинне вогнище, маленька батьківщина. Маленькі батьківщини кожного разом утворюють нашу велику державу - Україну.
Україна - це наша земля, наш рідний край із славною багатовіковою історією, з мудрими, талановитими людьми, з чарівною піснею, що дивують весь світ, з невмирущими народними традиціями, з мальовничою природою. Любити свій рідний край є природне почуття кожної людини.
Поетично-краєзнавча мозаїка
"Це моя країна - рідна Україна"
3-4 класи
Наші діти - маленькі патріоти українського народу. Кожен з них поступово пізнає свій рідний край. Свою любов до Батьківщини діти відобразили у своїх малюнках, в урочистому, проникливому читанні та інсценуванні віршів українських поетів про Україну, в щирому, мелодійному виконанні українських пісень. Можна з впевненістю сказати, що наші діти талановиті, що для них рідна земля - найдорожча у світі, яку вони і зараз, і в майбутньому будуть оберігати і любити.
Учениця 3-В класу Пронь Тамара
присвятила рідній Україні  два вірша.
Що є для мене Україна...
Моя Україна - це щастя надії,
Невтримне чекання і радужні мрії,

Моя Україна - це мама і тато,
І місце для праці для старшого брата.
Моя Україна -це школа врочиста,
Це учні слухняні, усміхнений вчитель.

Це наші пісні, вишиванки, малюнки,
Це славне минуле й велике майбутнє.
Моя Україна

Моя Україна - то рідна дитина:
Прозора і чиста, неначе краплина.
ЇЇ необхідно любити, плекати,
Старанно і з відданістю захищати.

Моя Україна - то ненька єдина:
І щедра й ласкава, і щира й надійна.
Вона має душу, вона має долю,
Вона нам несе віру, щастя і волю.
Моя Україна -мій вчитель сумлінний,
Суворий і лагідний, майстер відмінний,
Він мудро навчає, чудово гартує,
І пік перемоги невпинно будує.

Веснянка і пісня, нескорена воля,
І гордість, і слава народа-героя.
Живе в моїм серці. Це все - Батьківщина.
Велика і рідна моя Україна!
Це моя країна - рідна Україна on PhotoPeach
Розквітай, прекрасна Україно, 
Рідна земле, матінко моя.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...