Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

середа, 4 листопада 2015 р.

Я з книгою пізнаю свій рідний край

Пізнай свій край, себе,
 свій рід, свій нарід,
 свою землю - і ти побачиш
 свій шлях у життя.
Г. Сковорода
Я запросила своїх читачів здійснити літературну подорож по рідній Україні. По країні, яка розташована у самісенькому центрі Європи, яка замиловує кожного своєю неповторною природою, зачаровує співучою мовою і мелодійними щемливими піснями, яка має багатовікову історію, а найголовніше - яка є нашою Батьківщиною.
Протягом жовтня учні 5-8 класів читали книги про минуле і сучасне життя нашої країни, про символи, традиції, культурне надбання нашого народу, про природні багатства рідної землі.
Своїми враженнями учасники бібліотечного проекту "Я з книгою пізнаю свій рідний край" поділилися зі своїми друзями, однокласниками.
В дитинстві відкриваєш материк,
Котрий назветься потім - Батьківщина.
                               Л. Костенко  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...