Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

субота, 5 березня 2016 р.

Блогу "Бібліотечний етюд" - 5 років

5 березня 2011 року я створила блог бібліотекаря Токмацької
 ЗОШ № 5 Галини Симоненко "Бібліотечний етюд". Створюючи блог, я ставила собі за мету популяризувати роботу шкільної бібліотеки і біблотекаря. Вважаю, що мені це вдалося. Я постійно вчусь новим інноваційним бібліотечним технологіям, впроваджую їх у свою практичну діяльність, удосконалюю свою професійну майстерність. За п'ять років я опублікувала 540 постів. Свої практичні напрацювання розміщую на сторінках блогу. Завжди прагну, щоб відвідувачам було цікаво і корисно переглядати мої дописи.
Статистика блогу за 5 років
  • Кількість постійних читачів - 41
  • Кількість опублікованих постів - 540
  • Загальна кількість переглядів сторінки - 167 590
Рейтинг перегляду сторінок блогу
  • Моя  бібліотека - 7445
  • Скарбничка досвіду - 5231
  • Книжковий кругозір - 4806
  • Презентації - 4640
  • Місячник шкільної бібліотеки - 2891
  • Пам'ятки читачу - 2802
Найпопулярніші пости
  • Творчий звіт - 2223
  • Моя країна - Україна - 2160
  • 10 золотих правил читання книг - 1947
  • Національно-патріотичне виховання молоді - 1372
  • Мій улюблений літературний герой - 1027
Блог читають  
  • Україна - 141997
  • Росія - 8561
  • США - 4760
  • Німеччина - 2564
  • Нідерланди - 1192
  • Кенія - 802
  • Франція - 751
  • Білорусь - 664 
Мені завжди приємно отримувати позитивні відгуки та коментарі від колег та читачів на мої пости. Ці коментарі для мене дуже важливі. Я щиро вдячна всім читачам і відвідувачам блогу, а особливо моїм постійним читачам-колегам, яких я вважаю своїми віртуальними подругами: Немашкало Людмилі (м. Енергодар), Гунчак Ірині (Мелітопольський р-н), Понкратовій Людмилі (м. Суми), Жадан Тетяні (м. Шостка), Левченко Інні (м. Первомайськ).
Шановні відвідувачі блогу "Бібліотечний етюд", сподіваюсь, що ви і надалі будуте частими гостями моєї сторінки і з задоволенням переглядатимете мої бібліотечні етюди.
 З повагою, автор блогу Галина Симоненко.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...