Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

неділя, 10 квітня 2016 р.

Казки Оксани Іваненко

13 квітня ми відзначатимемо  
110 річницю від дня народження
 української письменниці, казкарки
 Оксани Дмитрівни Іваненко.
Я з дитинства мріяла бути вихователькою,
завжди бути з дітьми і писати, писати, писати...
О. Іваненко
Близько семидесяти років працювала Оксана Дмитрівна Іваненко на літературній ниві. Уже давно виросли читачі її перших казок та оповідань. На зміну їм прийшли молоді покоління, які так само щиро захоплюються книжками письменниці.
Пишучи казку, я жила мріями моїх героїв... 
Я вкладала в неї всі почуття, 
спогади, думки, розмисли.
О. Іваненко
Оксана Іваненко написала кілька десятків оповідань, повістей і казок для дітей та юнацтва. Твори письменниці виховують у підростаючого покоління любов до рідного краю, до людей праці, допомагають пізнавати життя, розуміти красу природи.
Учні 3-Б класу із задоволенням перечитали казки письменниці. Тож я і запросила їх здійнити подорож за книжками Оксани Іваненко. Діти познайомилися з цікавими і повчальними пригодами мешканців лісу. Ще раз зустрілися з незвичайним лікарем, який лікує брехунів, боягузів та ледарів, познайомилися з добрими, дружніми, працелюбними дітьми.
Своїми враженнями від прочитаних казок діти поділилися під час проведення літературної гри-подорожі "Чарівні зерна доброти". Сценарій заходу

Publish at Calameo
Розгадайте ребуси і ви дізнаєтесь назви збірок Оксани Іваненко
Вікторина "Ліові казки" 
Кросворд "Казки Оксани Іваненко"

Чарівні зерна доброти by Slidely Slideshow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...