Вітаю вас у блозі Галини Симоненко, бібліотекаря школи № 5 м. Токмака Запорізької області. Сподіваюсь, що Ваша подорож сторінками блогу буде цікавою і корисною.

Заходьте, читайте, діліться своїми думками. Дякую всім, хто завітав до мене на сторінку і переглянув мої бібліотечні етюди. Запрошую до співпраці та спілкування!

середа, 6 липня 2016 р.

Поцілунок - це прояв любові

6 липня  відзначають Всесвітній день поцілунку.
Це миле і романтичне свято зародилося у Великобританії, а більше  20 років тому, воно було затверджене Організацією Об'єднаних Націй.  
Про традиції відзначення Дня поцілунку читайте у блозі
Свято нагадує кожному, що поруч є дорогі нам люди, і непогано було б зробити щось приємне для них.
Цитати про поцілунки
  • Поцілунок це прояв любові.
  • Поцілунок - це вираження найніжніших і трепетних почуттів до людини.
  • Душі зустрічаються на губах закоханих. (П. Шеллі)
  • Вкрадені поцілунки - завжди самі солодкі. (Д. Хант)
  • Вкрадений поцілунок краще завойованого королівства. (К. Гельвецій)
  • Є речі, які можна висловити тільки через поцілунок. Все найглибше і найчистіше виходить з душі, тільки коли його викличеш поцілунками. (Моріс Матерлінк)


Три поцілунки
                          Любов Козир
На довгу пам'ять я тобі дарую
 Свою любов і з дивом на вустах
 Тебе три рази палко поцілую,
Хай поцілунки ці живуть в віках.

 Один - холодний, як роса ранкова,
 І чистий, як печаль в твоїх очах,
Примарний, як надія світанкова,
Легкий, як подих вітру на руках. 

А другий - теплий, поцілунок сонця,
 Нехай тебе зігріє у мороз,
Хай заглядає у твоє віконце
Крізь снігопад і сльози літніх гроз.

 А третій - ніжний, зітканий весною,
 Прекрасний, як заквітчані сади,
 Нехай цей поцілунок пахне мною,
Тобою, щастям... Ближче підійди. 

Я поцілую так, що не забудеш
Мене ніколи, навіть уві сні
Я знов прийду і цілувати буду
Твої уста і очі навесні..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...